sâmbătă, 7 mai 2011

Monolog matinal


 *Afară e noapte.Văd asta stând din pat și privind spre fereastră.Dacă e noaptea,e și frig.Nu vreau să mă dau jos din pat.Mă gândesc timp de 30 de secunde la toate scuzele posibile.Ar fi vreo 2 plauzibile dar azi îmi e jenă să mint.
 Totuși aș putea să încerc să pun capul în pernă din nou,iar dacă adorm,e pur accidental,deci nu sunt vinovată de vreo minciună atunci când spun:”M-am trezit dar am adormit din nou după câteva minute”.
 Oare,aș putea să mă duc mai târziu?Da,de fapt chiar aș putea,am timp toată ziua.Dar mai tarziu trebuie să mai fac ceva.Dacă se suprapun?
 Cred că dacă măresc ritmul,îmi îndeplinesc îndatoririle astăzi.Și aș putea chiar să mai dorm o oră.
 O oră?Pentru o oră nu are rost să mă complic.Aș mai dormi cam două ore dar apoi nu mai am timp.
 Deja mă întind cu gluma.Mă ridic din pat.Mă duc la baie și mă spăl.Mă privesc în oglindă și parcă periuța de dinți îmi spune: "Arați de parcă ai fi negociat cu tine însăți trezirea”*
 And that happens every single morning.Doar că nu reușesc mereu să mă dau jos din pat după cele 10 minute pierdute cu "negocierea”.Iar în ce privește somnul:
  "Decat noaptea târziu,mai bine dimineața devreme”




 M-am născut noaptea.Noaptea scriu.Noaptea citesc.Noaptea învăț.Noaptea mănânc.Noaptea nu dorm,aparent .God bless the Internet!




Un comentariu:

  1. Nu e cel mai grav moft de pe planeta...probabil situatiile in care te vor aduce viata iti va regla programul sau mai exact probabil iti vei adapta programul la rigorile vietii.

    RăspundețiȘtergere