joi, 2 iunie 2011

Și se termină ...


Încercam să îmi amintesc  de ultima zi când am spus:”sunt studenta”.
Nu au trecut decât două.Ultima oară am spus asta în contextul :”Sunt studentă.Nu am bani”, probabil.
 
 Îmi pare rău că nu am spus-o mai des.
 
 Mai am o lună.Chiar mai puțin.O luna în care îi mai zăresc pe ici pe colo pe oamenii cu care am mai crescut.
 
 Dar aș mai vrea o lună.
 
 O lună în care să o mai întreb pe Corina la facultate dacă bem o cafea sau stăm la o vorbă.
 
 O lună în care ascult bazaconiile lui Gabriel.
 
 O lună în care îl sun înainte de seminar pe Vlad să îl întreb în ce sală avem.
 
 O lună în care îl mai pot certa pe Marius că nu își face proiectele.
 
 O lună în care îl mai insult pe Ionuț.
 
 O lună în care mă mai pot contrazice cu Alex pe facebook.
 
 O lună cu răbdarea lui Carmen L.
 
 O lună cu ochelarii cu ramă neagră ai Andei.
 
 O lună în care o să mai aud accentul Anastasiei.
 
 O lună în care o pot vedea pe Alexandra și să am mereu același gând :”|Oare ea nu mănâncă?!”.
 
 O lună cu ironiile fine ale lui Silviu și râsul pitit al lui Ionuț.
 
 O da! O lună cu râsul lui Carmen pe care mi l-aș pune ringtone la telefon.
 
 O lună în care îl văd pe Bogdan fastacindu-se la prezentările de proiecte.
 
 O lună cu Ana care se îmbufnează dacă o strig “Ana-banana”.
 
 O lună cu Luminița mofturoasă sau Corina serioasă.
 
 O lună cu pisicile siameze Mădălina și Carmen D.
 
 O lună.Sufar de melancolia unui nou final.
 
 Pe fiecare din omuleții din enumerarea mea îi încoronez cu un zâmbet,cu o noapte albă,cu un rid din colțul ochiului,cu un fir de păr alb,cu o doză de înțelepciune,cu … o parte din mine și ceea ce sunt.Mulțumesc vouă!


Un comentariu:

  1. Esti si simti ceea ce ai trait...
    Asa sunt oamenii ; modelati de tot ce li se intampla.
    Orice amintire placuta merita pastrata cu sfintenie si atunci cand ne e dor...un gand ne face sa ne simtim acolo, atunci...

    RăspundețiȘtergere