duminică, 24 aprilie 2011

Astazi...


Ma uit adesea in oglinda.Ca orice femeie,banuiesc.
Si stiu ca orice defect pe care il vad…e al meu…face parte din mine asa cum o piesa reintregeste un puzzle.Sincera sa fiu,nu as schimba multe lucruri la fizicul meu.Asta nu pentru ca m-as considera aproape de perfectiune,ci dimpotriva,pentru ca imi place imperfectiunea mea.
As vrea sa raman mereu copil.Sa simt mai mult decat sa rationez si sa ma bucur cu sufletul.
Simt uneori ca imbatranesc,ca timpul mi se strecoara printre degete si fuge de mine…sau cu mine.
Ma frustreaza adesea gandul ca totul trece,circular sau poate nu…dar trece.
Ma gandeam ca mi-as dori sa fiu multe,sa fiu in multe locuri si sa fac multe lucruri.Nu as putea sa realizez nici jumatate din ele dar as vrea…
Mai presus de toate,imi doresc sa simt.Imi doresc sa privesc lumea mereu…asa cum o privesc astazi;sa ma supere aceleasi lucruri care ma supara si azi;sa visez cu ochii deschisi si sa zambesc dupa ce ma trezesc din vis.
Si astazi…si maine…si peste un an…si mereu…asta imi doresc.





                                                       La multi ani,mie!



Un comentariu:

  1. La Multi Ani tie si numai tie si sa ai parte numai de bucurii,de fericiri si impliniri si bine.nteles iti doresc sa privesti lumea mereu exact asa cum o ptivesti astazi,in aceasta zi atat de deosebita pt tine.

    RăspundețiȘtergere