luni, 18 aprilie 2011

Ce-as face daca as castiga 1 miliard de dolari?

Ce-as face daca as avea 1 mld de USD?
-mi-as cumpara  un Hummer(glumesc,un 4x4 or somethin’)
-mi-as lua o casa undeva la munte
-un apartament in Iasi ca sa nu mai platesc chirie in timpul facultatii
-multe haine,papuci,cosmetice
-i-as lua mamei toate masinile si robotii posibili,inclusiv unul de batut covoare incat sa nu mai fie nevoie sa faca ea nimic

-i-as lua iubitului meu cea mai mare punga de pufarini,cel mai bun spray anti-sforait si l-as duce pe luna sa vada ce lucruri ciudate se intampla cu relieful selenar
-i-as lua Corinei o pisica ….scumpa evident…ca doar am bani
-i-as lua Lacramioarei un iubit inteligent
-m-as epila definitiv pe toate zonele corpului incat sa nu mai fie nevoie sa vad odioasa ceara tot restul vietii mele
-as deschide un adapost pentru catei si pisici care traiesc in armonie:)
-as deschide un azil pentru batrani
-i-as lua Oanei 20 de perechi de pantofi(poate asa se satura)

….si de restul banilor…as calatori si as manca toate dulciurile posibile:D

De ar fi atat de simplu…Si totusi simt ca lista nu s-ar termina aici dar oricate lucruri as vrea eu sa cumpar,esentialul e inestimabil in bani.Nu poti cumpara sanatatea si fericirea celor iubiti,nu poti cumpara zile pentru bunicii tai sau bucurie pentru mama.Nu poti cumpara mandria tatalui tau,nu poti cumpara imbratisarea  omului pe care il iubesti.
Inainte sa visam la ce am face cu 1 miliard de dolari ar trebui sa ne gandim la lucrurile pe care le putem face…aici si acum…cu banii pe care ii avem sau nu in portofel.Asta pentru ca banii nu aduc fericirea,o intretin …iar lucrurile intr-adevar de valoare in viata unui om,nu au pret.
Multumesc ca nu m-am nascut scufundata in lingouri de aur si bancnote de 1000 de $.
                             “I am what I am,money can’t change that”

9 comentarii:

  1. Dincolo de aparentul snobism al refuzului unei asemenea sume , realitatea demonstrata zi de zi prin fiecare fiinta umana care sufera , rade , canta si iubeste, este ca fericirea iti poate fi adusa de bani, dar este o fericire temporara, fara substanta ....e ca si cum ai primi un cadou de ziua ta de care te saturi dupa doua zile...Imi vin in minte versurile unui cantec:

    "Fericire-i cand iarba apare
    fericirea e ca raza de soare,
    intra in cort si iti mangaie fata
    aerul sarat...
    fericire-i o sticla de vin,
    fericire e cerul senin,
    intr-o zi in care ai hotarat
    sa alergi pe camp...
    fericire-i cand puiul de om
    vrea in brate si moare de somn
    fericire-i cand frunzele cad
    la un picnic in parc...
    fericire e cand iti-amintesti
    cat de fericit esti cand iubesti
    fericire e cand dormi tu la ea
    kiar pe canapea...
    fericire e cand tatal tau
    te invita la el in birou
    si deschide o sticla de bere
    prima bere din viata ta!"

    Dincolo de tot ce ai sau nu ai material , ramai definitiv cu sentimentele, cu trairile....cu viata ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. totusi...ar merge niste jante chromate Louis Vuitton de 'inshpe mii de inchi la noul meu Hummer,nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe care eventual sa ti le fure baietasii de cartier in prima noapte in care iti vei parca minunatia de masina langa blocul in care ti-ai luat apartamentul ( ti se apleca de la o casa cu garaj sau ce? ...uite asa...iti fura astia jantele :)))).
    Deci la urma urmei , placinta fara un pic de zahar pudra nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi iau altele...ca doar am bani :)))
    de fapt...daca ma gandesc mai bine...imi iau apartament intr-un bloc ce detine si garaj...si imi iau doua garaje...unul pentru Hummer,unul pentru jante :>

    RăspundețiȘtergere
  5. placinta cu ciocolata merge si fara zahar pudra :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu as cumpara fericire de toti baniii, dar pacat ca nu e de vanzare:(....

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca trebuie sa fii dominat de un hedonism feroce...sa mananci placintele alea si sa-ti iei jante pentru Hummer...in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  8. a si oricum multumesc ca te-ai gandit si la mine 20 de perechi de pantofi uuuhuu fain fain

    RăspundețiȘtergere